Fejsbúky voľby nevyhrávajú a môžu vás prevalcovať

Fejsbúk si musíte vypestovať. Určiť svoju komunitu, kde nebudete živiť mŕtve duše. Preto je to sociálna sieť. Svoje algoritmy vyhodnocuje a vaše príspevky podsúva ľuďom, ktorí reagujú na vaše aktivity pravidelne. A to je veľmi úzky profil.

Platená reklama vám pomôže rozniesť posolstvo medzi vašu komunitu a to je závislé od vašej predchádzajúcej aktivity. Je to dvojsečná zbraň. Hlavne ak ide o politiku. Na fejsbúk chodí, určitá sociálna vrstva. Niekomu postačuje aj messenger a nemusí denné lúskať nástenku.

Na fejsbúku sú protestné hlasy. OĽANO, SME RODINA – BORIS KOLÁR, KOTLEBA. Áno, zastúpenie majú aj iné strany, ale výtlak majú tieto tri menované. Podľa našich prieskumov, ktoré pravidelne vyhodnocujú nálady publika na stránkach snv24.sk, Hrdí Spišiaci a Dobré správy zo Spiša by v politike radi videli nezávislých kandidátov a nové tváre.

Niekto si nepotrebuje ani robiť kampaň a keď sa jeho meno objaví v súvislosti s voľbami, ľudia na nich pozitívne reagujú. Sú to známe osoby z verejného života ako Ján Volný, Pavol Bečarik, Jozef Kačenga, Valter Retter, či Ľubomír Vaic alebo Addy Akram. Pozrite si ich príspevky a komentáre pod nimi. Všetko pozitívne ladené a mnoho aj lajkované.

Ak však človek dlhodobo, cielene a násilne bombarduje ľudí, môže dopadnúť presne opačne. Vy musíte aktívne dávkovať, v malých množstvách informácie. A nie vykukovať z každého rohu. Ľudia sa presýtia, zaktivizujete neprajníkov a záškodníkov a tí vám pomôžu spraviť zlé meno. Veď nakoniec platí, že reči sa hovoria a chlieb sa je.

Zdieľaj to